Handelsbetingelser
Kontakt information
Egholm Strik
Vejs Ende 4b
3450 Allerød
E-mail: Mail@Egholmstrik.dk
Tlf.: +45 20848501
Kundeservice hverdage mellem 17 og 21
CVR nr. 38291580
Betaling
Egholm Strik modtager betaling via direkte bankoverførelse på bankkonto i Handelsbanken.
Reg. nr. 6485 konto nr. 2015326
Dine indkøb vil blive afsendt fra shoppen indenfor 1-3 hverdage når betaling er registreret på bankkontoen
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK)
Priser
Købet faktureres til den pris, der er oplyst på websitet på bestillingsdagen.
Levering
Da butikken her ikke er en fysisk butik og vælger du afhentning skal tidspunkt for afhentning aftales med mig per mail eller telefon.
Forsendelse er leveringstiden er normalt 1-3 hverdage.
Varer der på bestillingstidspunktet ikke er på lager sendes inden for 3-10 hverdage hvis senere levering forventes vil det fremgå af produktsiden.
Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Fragtformen vælges i slutningen af bestillingsforløbet.
Reklamation
Egholm Strik yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Hvis varen lugter af røg, mados, mug, er fugtig eller på anden måde har taget skade, tages den ikke retur. Hvis kunden ønsker varen tilbage, skal kunden selv betale for returnering af varen.
For yderlig information vedrørende rettigheder i forbindelse med netkøb se venligst www.forbrug.dk
Fortrydelsesret
Kunden har ret til at fortryde et køb uden begrundelse indenfor 14 dage.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor kunden eller anden person (dog ikke posten), får varen i fysisk besiddelse.
Sådan udnyttes fortrydelsesretten
Kunden fortryder købet ved at give besked om dette via e-mail på mail@egholmstrik.dk.
Kunden kan fortryde et køb ved at nægte modtagelsen på pakken. Beløbet for varerne vil blive returneret ved modtagelsen af de returnerede varer. Fragtomkostninger afholdes af kunden.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis kunden sender sin meddelelse om, at han/hun fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Returnering af varer og returomkostninger
Hvis kunden har fortrudt købet af varer, skal kunden sende varerne til Egholm Strik, Vejs Ende 4b, 3450 Allerød, uden unødig forsinkelse
Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Kunden skal selv betale for returnering af varen.
Afprøvning af varen og emballage
Kunden hæfter kun for evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens egenskaber og funktioner.
Kunden må undersøge varen på samme måde, som er tilladt i en forretning, men varen må ikke tages i brug. Såfremt varen har været taget i brug på en måde, som ikke er tilladt i en forretning og vi dermed ikke har mulighed for, at sælge den igen, kan kunden forvente, at vi fratrækker værdiforringelsen fra det beløb, som skal tilbagebetales. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, vil købsbeløbet ikke blive tilbagebetalt.
Vær opmærksom på at garn og andre varer, der lugter af mados, røg eller mug ikke kan sælges igen, og varen har derfor normalt ingen handelsværdi.
Kunden bør sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når den bliver sendt retur. Kunden bærer risikoen for varerne, indtil vi modtager dem. Kunden skal derfor beholde postkvitteringen samt evt. track- and trace-nummer.
Fortrolighedspolitik
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretning vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion.
Egholmstrik.dk ejes af Jannie Egholm